Зарубіжна література 8 клас Конспект уроку Тема. Шекспір – геніальний англійський драматург і поет доби Відродження. Сонети Шекспіра. Мета: · навчальна : зацікавити учнів творчістю геніального драматурга, познайомити з життєвим і творчим шляхом поета,створити уявлення про його батьківщину;поглибити знання школярів про сонет як жанр літератури; · розвивальна : продовжити розвивати вміння учнів характеризувати життєві ситуації, висловлювати свої думки,аргументувати їх;розвивати читацький інтерес; · виховна : виховувати культуру зв’язного мовлення, розвивати навички виразного читання поетичних творів, вміння самостійно шукати та опрацьовувати потрібну інформацію; сприяти виникненню зацікавленості англійською літературою. Теорія літератури: театр, драматургія, лицедійство, трагедія, сонет. Обладнання: презентація про життєвий та творчий шлях поета,сайт Інтернету для віртуальної подорожі у музей Шекспіра в Стретфорді
Тема. Багатогранність образу Гобсека, засоби його створення. Мета: вчити учнів аналізувати образ Гобсека і визначати засоби його творення(портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.), інтерпретувати вчинки персонажа, давати їм власну оцінку, аргументувати свою позицію прикладами, цитатами з тексту; акцентувати увагу на спілкуванні державною мовою, на розвитку уміння перетворювати інформацію з однієї форми в іншу;формувати навички спілкування в колективі та толерантне ставлення до суджень інших; формувати вміння визначати головне та роль деталі в тексті; розвивати навички роботи з художнім текстом; виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань і розвитку на їх основі умінь і навичок. Обладнання: портрет письменника, підручник, ілюстрації до твору, роздатковий матеріал, відеосюжети. Принижуватися через гроші не варто. Оноре де Бальзак Перебіг уроку І.Мотивація навчальної д
ЦЕЛЬ: познакомить старшеклассников с личностью и трагической судьбой Владимира Высоцкого; вызвать интерес к его творчеству; дать представление о своеобразии поэтической и исполнительной манере Высоцкого, разнообразии тем его стихов и песен; показать Высоцкого не только как талантливого поэта, певца, актера, но и борца за достоинство Человека в тоталитарном советском обществе. ОБОРУДОВАНИЕ: портрет В.Высоцкого; свечи; мультимедийная презентация с фотографиями, аудио- и видеозаписями его песен, фрагментов документальных фильмов о Высоцком и художественных фильмах с его участием. 1.Слово учителя об артисте, поэте,барде 2.Слайд 1. Звучит песня В.«Кони привередливые» (звук приглушается) 3.Чтец 1. Вечером 25 января в Доме Кино Союза кинематографистов РФ прошел вечер памяти поэта. Все эти дни на теле- и киноэкранах России звучал отовсюду его незабываемый низкий хрипловатый голос. Чтец 2. О Володе Высоцком я песню придумать
Коментарі
Дописати коментар